dissabte, 10 de desembre del 2011

6/12 Parc Nacional de Kcoladeo 6/12

Be, reprenem el blog, que dúiem varis dies sense poder-nos connectar a internet.

Total que el dimarts a la tarda varem anar al parc nacional, desprès d'acordar amb el conductor com arreglaríem les taxes i demes.

El parc va ser molt interessant i varem fer una visita de unes 3 hores amb rikshaw de pedals, amb un Sij de lo mes pintoresc. A part d'alguns antilops, sobretot el que varem veure va ser una bona col·lecció d'aus.

Ibis, pelicans, àguiles pescadores, cacatues en manades, cormorans i varies especies mes. A part, com el 60% del parc eren aiguamolls (tot i ser a l'època seca), però el guia es va empenya en mostrar-nos ocells i quasi no verem poder xafardejar fauna i vegetació aquàtica, si be es cert que ja es feia fosc i tancaven el parc.
El conductor del rikshaw, no va parar en tota l'estona de punxar,"if you are happy, I'm happy, and if you are happy leave a nice tip....".
Total que al final ens va acabar exigint el que li havíem de pagar segons el seu concepte, però tot i això va valdre la pena.

De tornada al cotxe, varem arrancar cap a Agra, que es on hi ha el Taj Mahal.

La primera sensació va ser olfactiva.... i de les fortes, però ho varem resoldre anant a sopar be, amb el conductor. El sopar va ser esplèndid, però el preu tampoc es quedava curt....

Deprés d'això, varem anar a dormir d'hora, per llevar-nos a les 5:30 per tal de ser al Taj abans de que sortís el sol i fruir de l'espectacle dels canvis de color a mesura que el sol s'aixeca.... Però això ja forma part d'una altre historia....

1. Hola Tona i Albert: Avui el Tomás m'ha trucat per dir-me que feieu un bloc del viatge. Com que ja fa uns dies he començat per el principi i ha estat com si llegis una novela. Tona ets molt valenta i ara si que no deixaré cap dia sense mirar-me'l. Que tot us continui anant be.
    Hi parlat amb l'Alba que m'ha demanat...
    Una abraçada a tots dos. També he tingut de telefonar al Tomás perque m'aclaris com fer-ho per enviarvos el missatge ja que n'he perdut un.